Escola Delta

escola-delta-presentacio-edificiescola-delta-presentacio-nens

L’escola Delta va començar les seves activitats educatives en el curs 1975-76 i actualment imparteix els nivells educatius d’Infantil i Primària.

Des del curs 2005-06, l’escola DELTA es va vincular al projecte educatiu del centre d’ensenyaments secundaris CINGLE, completant una oferta educativa concertada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que abasta des dels 3 fins els 18 anys.

En aquests nivells educatius (Infantil, Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional de Grau Mitjà) se’ns permet contemplar totes les possibilitats de formar als alumnes entre 3 i 18 anys que vulguin rebre una formació que els permeti posteriorment entrar a la universitat o a una especialització tècnica per a la seva integracio en el món laboral.