Qui som?

L’escola Delta va començar les seves activitats educatives el curs 1975-76 i actualment imparteix els nivells educatius d’Infantil i Primària. L’escola Delta és una escola molt familiar, que es definexi com a pluralista, laica i catalana, integrada per una comunitat educativa formada per pares, alumnes i mestres.
El Curs 2005-06, l’escola Delta es va vincular al projecte educatiu del centre d’ensenyaments secundaris CINGLE, i el curs 2016-17 també es va afegir al projecte la llar d’infants ” El Jardinet del Delta ” completant una oferta educativa, que abasta des dels 0 fins als 18 anys o més, i que està concertada pel Departament d’Enseyament de la Generalitat de Catalunya en les etapes d’Infantil, Primària, ESO, Batxillerats i CFGM.
Així doncs, al llarg de tots aquest nivells educatius se’ns permet contemplar totes les possibilitats de preparar els alumnes entre 0 i 18 anys, que vulguin rebre una formació que els permeti posteriorment entrar a la Universitat o a una especialització tècnica per a la seva integració en el món laboral.

Equip directiu

Oriol Ventura
Director de Cingle
Soledad Carretero