Carnestoltes 2018

Un any més, l’escola Delta ha celebrat el dia de carnestoltes amb la col·laboració de tots els membres de la comunitat educativa: alumnes, mares i pares, mestres i familiars.

Després de fer les fotos de grup, que aquest curs, seguint l’eix transversal, tenien relació amb el patrimoni cultural, els alumnes han baixat al pati i han començat a presentar les actuacions que havien preparat per aquest dia. Tot seguit ha començat la rua pel barri de Sant Pere.

A la tarda, l’AMPA ha convidat a tots els alumnes a un magnífic berenar a base de pa de pessic i coca i la Glòria Mateo, mare de l’escola i monitora de Zumba, ha fet un taller d’aquesta modalitat de ball per a tots els nens i nenes de l’escola. Ens ho hem passat genial!!!IMG_7407web IMG_7556webIMG_7474webIMG_7346web

Cursa Santi Centelles

L’any passat  alumnes, pares, professors i exalumnes de les escoles Delta i Cingle van còrrer la Santi Centelles de Terrassa. Aquest any, amb la participació també de la llar d’infants “El Jardinet del Delta” hem tornat a repetir.

IMG-0240

Jubilació Toña Urzaiz

El passat 2 de juny, Toña Urzaiz, mestra de l’escola Delta, amb més de 46 anys de dedicació a la docència, es va jubilar. Agraïm molt el seu compromís amb el centre a qui va dirigir l’escola durant una etapa de la seva història.

Tota l’escola li va voler preparar un maco record i els seus companys/es de feina també li van voler dedicar un petit acte on no van faltar els records del seu pas per l’escola Delta. Moltes gràcies Toña!

webIMG_6243 webIMG_7260

Trobada d’intercanvi de la XEST

delta_01-1

foto_grup-1

El dia 4 de novembre es va celebrar una jornada d’intercanvi de la XEST.

La nostra escola va estar representada per les alumnas de 6è, la Paula Pérez i la  Laia Molina, que van explicar  l’activitat que des de fa dos anys fan l’escola Delta i Cingle punjant a La Mola pares, alumnes i professors per penjar les caixes niu que a l’àrea de tecnologia treballen els alumnes de Cingle, i fer un esmorzar saludable a base de fruita.

Sopar 50 Aniversari

El 17 de setembre els exalumnes de la promoció de 1980 de Delta van aconseguir reunir-se per celebrar amb un sopar el seu 50 aniversari. Va ser una nit màgica en la què van poder recordar moments especials de la seva etapa escolar. Van poder comptar amb la presència de qui  va ser la seva mestra d’anglès i que encara fa classes a l’escola, la Dolors Londres.