Trobada d’intercanvi de la XEST

delta_01-1

foto_grup-1

El dia 4 de novembre es va celebrar una jornada d’intercanvi de la XEST.

La nostra escola va estar representada per les alumnas de 6è, la Paula Pérez i la  Laia Molina, que van explicar  l’activitat que des de fa dos anys fan l’escola Delta i Cingle punjant a La Mola pares, alumnes i professors per penjar les caixes niu que a l’àrea de tecnologia treballen els alumnes de Cingle, i fer un esmorzar saludable a base de fruita.

Sopar 50 Aniversari

El 17 de setembre els exalumnes de la promoció de 1980 de Delta van aconseguir reunir-se per celebrar amb un sopar el seu 50 aniversari. Va ser una nit màgica en la què van poder recordar moments especials de la seva etapa escolar. Van poder comptar amb la presència de qui  va ser la seva mestra d’anglès i que encara fa classes a l’escola, la Dolors Londres.

Sopar 50 aniversari

El passat 20 de novembre, els alumnes de la promoció 78/79 de l’escola Delta, van reunir-se en un sopar pel seu 50 aniversari. Els hi va acompanyar, qui va ser la seva mestra d’anglès, Dolors Londres.

Castanyada

Tota l’escola Delta, amb la col·laboració de l’AMPA, vam celebrar el dijous dia 29 a la tarda, la Castanyada.

Van haver-hi balls i representacions, i com no podia ser d’una altra manera, les castanyeres van repartir castanyes que tots plegats vam menjar al pati.IMG_0026 IMG_0004